Lördag, Söndag & Måndag

Det gick bra att jobba i lördags. Bättre än fredagen. Det var mer att göra och det var en bättre dag i allmänhet också. vi var några stycken som satt kvar till ungefär halv 4, så det var rätt segt att komma upp 10 dagen efter.

På söndagen var det personalmöte/kurs. Kursen var så jäkla bra. Även fast den höll på i nästan 4 timmar så kändes det inte som det. Men vi gjorde lite gemensamma saker och det var en så klockren kurs. Det var typ en beteende kurs. Hur man ska agera på krogen, hur man ska undvika konflikter och så.

Kom hem chilla och senare på kvällen åkte jag till Lotta. Vi gjorde mat och som vanligt var det ju gott. Vi kolla även på en film som var ok tills slutet. Både två börja skratta och blev egentligen rätt chockade hur det helt plötsligt blir så B. En trevlig söndag var det absolut.

Igår (måndag) Så blev det en chill dag. Drog till pappa chilla med min bror. Lite senare kom våran andra bror, vi tre skulle till ett möte tillsammans, det gick bra och det var skönt att vara tillsammans och bestämma lite.
Gick tillbaka till pappa med Michael, vi köpte pizza och moffade tillsammans. 
Vid halv 9 tiden gick jag ner till stan för att träffa Lotta, vi skulle på bio med Annis, Martin och Annis kusin och hennes kille. Vi kollade på New moon. 
Filmen var som andra boken, så där. På ett sätt är det bra att ha läst böckerna men ändå inte. Men den får iaf 3 av 5.

Nu ska jag iväg och hämta mitt ny lagade ljudsystem. Jiho.! Tjing pling 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0