Vad ska man göra nu då?

Igår var det en ganska skön dag.
Blev chill fram till 16.00 tiden, sedan så träffa jag Natalie och vi tog en promenad bort till ÖB, köpte lite små saker. Bla. färg till kläder. Ska alldeles strax ner och färga lite kläder.
Sedan kom jag hem och 30 minuter senare så gick jag till HK med Patrycja. Så det blev en del gående.
Resten av kvällen var jag skit trött, hade vaknat tidigt och gått mer än vad orkat. Så  det blev lite TV tittande och så blev det att somna tidigt, redan efter 21.00. Det var inte så bra för vakna innan 6 om det inte var 5 till och med. 
Jag har varit och tränat nu på morgonen och gick även förbi Willys. Det är jag som ska fixa mat ikväll, ska bli smarrigt. Eller inte ikväll, vid 16.00 tiden.

Vid halv 7 ska jag ner till stan för att träffa Lotta vi ska sedan vidare till Gustav, han har inflyttnings fest idag. Ska blir riktigt kul. Nu blir det chill, käka och sätta på en färgmaskin. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0