1 Månad

Idag har jag inte gjort ett skit. Eller ungefär iaf.
Har inte orkar eller viljat och så som jag vill så blir det för min egna del så att säga.
Men det jag gör får ju även sina konsekvenser så här sitter jag 23,30 och ska vara vaken 18 timmar till . Hej och hå på den.!?
Har inget att göra nu och jag har något msn virus skit som inte går bort. Så jag vågar inte koppla in min externahårdisk för att lägga över nyafilmer. Men får väl sitta vid datorn och kolla på dom.
Blev ett långt samtal för min del med min ena bror idag. Prata om det ena och det andra.
I morgon ska jag nog träffa min moster, min bror sa att min moster skulle ringa mig idag. Men kanske ringer i morgon så ses vi istället.
Så fort Forever (där jag tränar) öppnar i morgon ska jag gå ditt och träna.
Annars idag har jag hängt nere med mamma och kollat på tv.
Träffa även PAtrycja vi tog en promenix och självklart var det förbi HK, annat vore ju konstigt. Att gå ut i onödan i denna kyla, nej tack.

Idag har det gått exakt en månad. (19/9-09.) Att tiden har gått så snabbt men ändå så sakta.
Igår för en månad sen såg jag min bror ligga där och inte kunna bestäma något alls om sin framtid. Att säga farväl och veta att du aldrig mer skulle vakna var det jobbigaste jag någonsin ha gjort. Att se dig första dagen var lika jobbigt. Man fick aldrig några positiva ord från läkarna. Men man hoppades alltid. Vi alla gjorde inget annat än att hoppades. Jag saknar dig mer och mer varje dag!

Kommentarer
Postat av: Åza

<3

2009-10-20 @ 00:18:50
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: natalie

Åh <3 Jag kommer hem idag hjärtat, då är jag bara några hus bort igen ;)

2009-10-20 @ 10:48:43
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0