En fika med min far

Blev en dag som den inte var planerad.
Träffa min pappa på stan, vi tog en fika. Eller blev mer en frukost för min del. Väldigt gott te blev det också. Trevligt var det att träffa min pappa och prata allmänt om lite allt möjligt.
Följde med honom hem för att sedan gå ner till stan med Michael och Heli.
Vi gick till affär till affär. Blev en kjol, strumpbyxer och ett armband köpt. Men det var trevligt. Blev ett kort avslut på Corner. Blev bara strips och dricka för min del.
Vid 18,00 kom en präst hem till oss. Han var trevlig. Man kan nästa säga att 100 % när begravningen ska vara. Så nu är det absolut inget man ser fram emot.
Nu blir det chill. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0