Förferre i Strängnäs, utgång i Eskilstuna 28/10-09

I Onsdags så åkte jag bort till Strängnäs för att träffa Anna, Emma, Matilda och Linda. Det blev lite dricka för min del, drack för att det var gott.
Vi lyssna på musik, prata, körde olika lekar, sånt man brukar göra på en förfest. Det var jätte roligt att få träffa alla igen. Det var ett tag sedan.
Vi tog tåget mot Eskilstuna vid 23,40. Gick ut på Harrys, där vi kom in runt 00,30. Det var sjukt mycket folk. Blev mesta dels dans. Vi stod även ute och prata. Men det var en skit rolig kväll. Träffa en del jag inte sätt på ett tag. Men det gick bra. Tack tjejer. Bilder kanske kommer, bror på om jag tar lite bilder från Linda och Matilda som stod för bilderna denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0