Kommer på mig själv

Kan inte sova. Har legat och kollat på film och tänkt.
Jag tänker och drömer att allt detta som har hänt inte har hänt. Utan att tänk om han inte hade gått iväg den kvällen, men istället så gick han och 2 dagar senare låg han på IVA och två dagar efter det låg i Uppsala och att hans hjärta slutade slå.
Det där tänk om, är verklighet, det kommer aldrig bli något annat.
Jag känner hur tårarna riner och riner ner för mina kinder. Nu kan jag inte stoppa dom. Jag ser min bror ligga där. Jag saknar honom mer och mer, vet inte vad jag ska göra längre. Att gråta hjälper inte. Det blir bara värre.


Kommentarer
Postat av: Åza

må inte dåligt över att du gråter, ganksa naturligt :( Bara ringa eller skriva om du behöver prata/ses hjärtat <3

2009-10-28 @ 10:53:42
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur dog din bror? Förlorade själv en storebror för ett år sedan i en bilolycka så jag kan ana hur du mår!Hoppas att du mår bättre snart!

2009-10-28 @ 21:50:01
Postat av: ELVIRA

Hoppas du mår bättre snart, lider med dig:'(

2009-10-29 @ 20:34:01
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: sara

Hur dog din bror? Förlorade själv en storebror för ett år sedan i en bilolycka så jag kan ana hur du mår!Hoppas att du mår bättre snart!

2009-11-03 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0