Ny dator

Igår så beställde jag och min bror en ny dator till mig.
Jag har inte så stor koll, men han vet vad jag vill ha för grejer och han hittade en väldigt bra dator. Det är så att jag vill koppla dator till tvn och till mitt ljudsystem. Så jag kan lyssna på musik och kolla på film på tvn igenom datorn. Lär få den i början av nästa  vecka.
Det värsta är att jag ska skicka iväg mitt ljudsystem, det tjuter när det är avstängt.
Men tv har ju ljud, eller så kopplar jag mina datorhögtalare till dator. Lika bra ljud i dom. Måste även köpa sladdar och det är inte billigt. Men man har ju sånt väldigt länge. man byter inte ut sladdar hur som hellst, om dom inte går sönder vill säga.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra lördag? / fröken bitterfitta

2009-10-31 @ 16:52:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0