Thai classic och waynes coffee

Gårdagen ska jag börja att skriva om för det var faktiskt en bra dag och en händelserikdag.
Drog ner till stan vid tolv för att träffa min bror Alexander, vi käkade på Thai classic, väldigt gott. Tog tre små rätter, två av dom var goda.
Sedan skulle han vidare. Jag drog då till banken och 15 minuter efter träffa jag min bror Michael, vi gick snabbt in till stjärnmackarn, för att jag skulle byta batteri och band på min klocka. Min bror käka och jag kollade på för jag hade ju precis käkat, sedan gick sedan iväg, medans jag skulle vänta på honom gick jag och plocka mina ögonbryn, så nu är dom snygga.
Ringde min bror Alexander, så träffades vi igen. Vi gick och fikade på waynes och prata en massa skit. Efter någon timmakom våran bror. När vi fikat klart gick Alexander och då var det jag och Michael igen. Det blev lite shopping och inlämning av ett foto på stan.
Michael följde med till mamma, men där varade vi inte länge, utan vi fortsatte till ÖB. Jag skulle färga en tröja från vitt till rött, hoppas den är röd och inte rosa, för det har jag redan en. Ska gå ner till tvätt stugan i morgon, den borde ha torkat då.
När vi kom hem fixade vi två mat. Gott blev ju det så klart. Somnade någolunda tidigt och det var en bra dag.

Dagen i sig:
Gick till Forever och prata med min träningscoach, så hoppas jag kommer igång med träningen nu. Fick ett gym program som jag gillade. Ska väl köra det någon gång nu i veckan.
Åkte till stan för att träffa Patrycja, vi käka på donken och tog en liten fika på waynes, vi prata om allt möjligt. Alltid kul att träffa den tjejen. Synd att man är dålig på att höra av sig till sina kompisar.
Vid 18,00 tiden träffa jag Lotta, vi åkte och träna. Idag var det Affrodans på schemat. Det är roligt, men lite tråkigt att det alltid är samma koregrafi.
Har nu tagit ett bad och en ordentlig dusch.
Ska sätta på en film och sedan pröva att sova om bara någon timma.
Två bra dagar har detta varit. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0