Gårdagen

Började med att jag träffa Åza på stan efter min synundersökning. Som desutom vissade att jag kommer bli en glassögonorm. Har fått med mig två par hem, ser typ lika dana ut. Provade säkert 30-40 par. Men fastnade för två.
Iaf, jag och Åza chilla på stan, käka och bestämde oss för att festa, det var onsdag och jag jobbade inte.
Vi drog hem till mig, förfesta med hög volym och det bästa med Åza, eller det finns mycket bra, men det är att båda är intresserade av musik. Så när en ny låt kom så säger någon av oss typ: - är det här House, eller drum and base osv. Det var riktigt roligt. Plus att vi hitta en så jäkla bra låt igår. Lägger upp den senare om jag hittar den på you tube.
Vi drog ut på Nybron och ojoj, vad folk det var. Men det var kul, vi dansa och dansa och hade det så jäkla roligt. Jag hade skit kul. Blev fyllemat och ont i fönter på vägen hem. Men en riktigt rolig kväll.


Kommentarer
Postat av: åza

Ja det var riktigt roligt! Skönt att ha någon som gillar samma musiksmak :D Får göras om igen!

2010-08-27 @ 12:45:49
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0