Ibland är man allt klantig

Varit en helt ok dag idag.
Gick bort till Poas trafikskola där jag ska börja så fort det godkäns att jag får köra.  Gjorde syntestet idag och det var inte så bra. Såg skit bra med båda ögonen men knappt något med var för sig. Så ska gå och göra ett riktigt syntest. Kul att lägga upp 300 kr för det. Men körkort vill jag ha så det är bara köra på det.
Så ska väl gå och fixa det nästa vecka.

Gick och hämta två paket på ica safiren, drog till pappa, chilla med bror och sen kom pappa. Käka lite och sen drog jag ner till stan med bror. Gick till banken och sen skulle vi till en annan, men den var stängd.

Sen har jag bara chillat och varit klantig. Satt vid datorn som jag samtidigt kolla på tv som jag samtidigt skriver på msn och äter soppa. Ska precis skriva att jag kan göra flera saker samtidigt, jag är ju tjej. Jo eller hur, 1 secund efter har jag min soppa  knätt. Det är 10 poäng till mig. Så ska aldrig sitta vid datorn något mera och käka.

Håller på att fixa mig inför jobbet. Ska köra lite hippie still idag på håret. Plattat det så jag kör på band. Med en helsvart outfit vill man ju ha lite aktion på det hela. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0