Lång, härlig men jobbig dag

En av dem jobbiagste dagarna på länge, men ändå så har jag haft så trevligt.
Dagen började med att jag och min moster åkte till V-ås och shoppade på Ikea och även denna gång blev man inte rikare av att komma där ifrån. Men vill man att sin lägenhet ska bli fin och mysig så gör detta inte mycket. Så nästa grej är att köpa blommor, för krukor har jag nu.

På vägen hem åkte vi förbi krykogården och lämna blommor och stod där en stund. Jobbig stund. Ett jobbigt datum.
Blev några till stop på vägen innnan jag kom hem.
Blev chill några minuter sen kom Natalie upp och gjorde sällskap. Vid halv 4 gick vi ner till stan och på vägen ner träffa jag min bror. Natalie skulle till tåget. Jag och min bror käka på Spicy hot och sedan blev det en snabbis på stan för min del.
Sa hej då till min bror som skulle på ett möte och jag gick vidare hem till min mamma.
Där blev det mat igen. Det var ju grekiskmat och det säger man ju inte nej till, inge mat alls ska man ju inte tacka nej till.

Kom precis hem och nu kikar jag på fångarna på fortet. Blir chill resten av kvällen och tidig i säng. Eller får se hur det blir det med det. Men sov ungefär 5-6 timmar.
I morgon blir det syntest. Ska bli spännande. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0