Måndagen i stockholm och dagen idag

Igår var jag så jäkla trött när jag kom hem från Stockholm.
Blev två timmars sömn den natten, gick upp runt 4 tiden. Lotta hämta mig vid halv 6.
Den tjejen var nervös, men vi sjöng till radion och hade det trevligt på vägen upp. Tycker jag iaf.
Medans hon var i skolan så satt jag på ett cafe i ca. 4 timmar. Käkade, drack 3 koppar te och läste teori. Väldigt mysigt om jag får säga det själv.
När hon slutade så åkte vi till Ikea, blev en del som följde med mig hem. Alltid lika kul att handla saker till sitt hem. Så nu börjar det bli mera som en mysig lägenhet. Ännu inte helt klart.
När jag kom hem gick jag till min pappa en snabbis, prata med min bror och bara chilla.
Kom hem och satte upp en gardinstång och gardiner och så satte jag ihop en ny lampa.
Senare ringde Patrycja vi tog en tripp till HK och så följde hon med upp en stund tills hon skulle iväg. Somna runt 12 tiden, tidigt var det iaf.

Idag så har jag inte gjort något alls, sov ut ändå till 14 tiden. Men var tvungen att gå ner till stan.
Gjorde ett syntest och lämna en lapp. Ska även göra ett riktigt syntest för att kansek skaffa läsglasögon, film eller om jag kommer att köra bli längre stund.
Blev en promenad till pappa, chill med bror, shopping på HK och sen hem och göra mat.
Jag gjorde en kräftpaj med cream fresh och keslela. Men nja inte så jätte gott. Men det funka.
Nu ska jag vika ihop och rensa kläder. Ska tvätta i morgon. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Ailoedel

Perfect site with convenient navigation. The design also pleases. Thanks!

2011-02-02 @ 10:52:42
URL: http://ailoedel.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0