pocahontas

Jobbade 6 timmar. Kom precis hem. Först skulle jag jobba mellan 18 och 22.
Sen så behövdes inte jag, men de ringde vid 20 och slutade 02.45.
Men det är bra, fick bra dricks och så lön på det.
Desutom var en av rock DJ´s riktigt snygg. Mörkhårig med typ gröna ögon, manlig och snygg!

Ska upp 10 i morgon, Lotta kommer med en säng som jag köpt av henne. Har ju 190 nu lite väl stort för mig, så köper hennes 120 lite mer lagom för mig.
Så det är bara gå upp i morgon och vara glad. Kanske man ska ta tag i att städa också. God natt för mig. Tjing pling

P.S  En kvinna: Vad fin du är. Jag: - Tack så mycketKvinnnan: - Du ser ut som... jaa.,., pocahontas
Jag: - Tack? Kvinnan:- Ja med ditt hår så där. Jätte fin.  D.S


Kommentarer
Postat av: Pace.

Jaha! Där har jag varit och kollat på Hoffmaestro i höstas. Bor det mycket fashion i Eskilstuna?



Mvh.



Pace.

2010-08-04 @ 17:30:02
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0