Vilken kväll

Har ändå inget bättre för mig så kan lika gärna slänga upp några bilder och skriva lite om kvällen.
Från en början skulle det bara vara jag, Lotta och Linda och några öl hemma hos mig. Ölen och musiken började tidigt och stämmningen var på G. Korten blev mer och mer oseriösa. "Vi tror vi är världen snyggaste, men så är vi inte det". - Kika och se själva".
Bättre blev det. Skratt, högre musik och underbart sällskap.
Lite senare under kvällen kom Johan, Erik och Robin. Lekarna börja komma igång och allt från ryskaposten till gnidning till pussar var på G.
Många kort och många skratt. En underbart förfest som slutade på Hå´pes. Blev dans och avslut på Sub Way. En underbar kväll. Skrattet behövdes verkligen. Tack tjejer.


Kommentarer
Postat av: linda

lägg upp lite bilder på facebook :D

2010-08-22 @ 12:51:57
URL: http://trophyeyes.blogg.se/
Postat av: natalie

hahaha, fan vad jag älskar er! ångrar djupt att jag inte var med. puss på dig!

2010-08-23 @ 12:44:38
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0