Året 2010

Januari
Var i Uppsala och såg Hoffamestro. Sov på tågstationen.

Miste ännu en bror. Dagen efter Hoffamestro.


Februari:
Jag såg Stures dansorekster


Mars:
Jag såg Governer andy och Rootvätta


April:
Jag flyttade hemifrån

såg Hoffmaestro för en andra gång, men i Eskilstuna


Maj
Var ute hos Linda och grilla några gånger

Jag och Natalie fyllde 21 år, hade fest tillsammans.

Åkte till London i 3 dagar.


Juni
Middsommar firades ordentligt


Juli
Var mycket i strängnäs

Var på Kreta i 14 dagar med far och bror


Augusti
Hade kräftskiva ute hos Linda


September
Såg Kultiration för andra gången


Oktober
Såg Kung Henry

Var på Spa-Kryssning


November
Min bror fyllde 20 år

Vi vann maskeradpris

Var på Personal fest i Linköping


December
Inga bilder..

Annars är det party som har varit detta år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0