Förstadagen

Nu har man börjat peppa sig inför nästa arbetspass.
Iof bara 4.5 tim. Men efter att ha varit vaken från 10 i morse och sen komma hem runt 3 i natt så kommer jag vara slut både idag och i morgon.

Det var riktigt kul att jobba idag på Waynes, massor att göra. Jag fick mestadels se till att det var rent på borden, gå ut med mat och fixa disken.
Körde lite kassa i onsdag, men får lära mig den mera när det är mindre folk. Annars kommer det blir kaos.
Men det ska nog bli kul att jobba där.
Igen han med käk idag. Så våran chef bjöd oss på mat efter jobbet.
Har ju alltid så himmla tur med mina chefer. Är alltid chefens "gumman". Mitt nya smeknamn.

Dax att fixa om sig nu. Står ju i garderoben, som tur är. Eller inte. Får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0