Härlig men halvjobbig dag


(vad säger man, hur mer distert kan det bli?)

Drog till jobbet på Tuna idag, jobbade ungefär 30 min och med tanke på min hand så fick jag gå, det var också lite folk så jag behövdes inte.
Innan jag drog käka jag god kyckligsallad.
Drog till Plantagen köpte en "gran", lite granris, tog bussen till kyrkogården. Idag är det 15 månader sen Philip lämnade oss. Jobbigt, men försöker att leva mitt liv och inte se bakåt, visst är det jobbigt. Men vad ska man göra.
Mitt i alltnär jag står där så hör jag hur någon ropar mitt namn, då är det min mamma som har varit på någonslags gudstjänst i kapellet, så fick skjuts hem.
Eller hem till min mor, chilla, prata, drack te och diskutera lite om huset.
Sedan träffa jag Linda och Lotta på stan, vi gick hem till Linda och blev bjuda på korvstroganoff. Mycket gott, bra där Linda. Blev massaskratt, tv och prat så klart.
Härlig men som sagt jobbig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0