Övernattning och HAWAII

Ända sen i måndags har Lotta sovit hos mig.
Var ute hos henne och julpyssla lite. Åkte sedan hem till min far och käka julgröt, lussebullar, glögg och sånt som hör till julen. Jätte trevligt.

Dessa dagar har vi gjort allt från INGET alls, leggat inne och bara kollat på film, efter film.
Annars så har vi varit på stan, käkat massa god mat och bara haft det trevligt.

Idag var vi ute hos Lottas mor och hade det trevligt och inte nog med det innan jag kom hem så åkte vi förbi och bokade/köpte Hawaii biljeter så nu är det äntligen 100% att vi åker. 6 till 23 januari åker vi till Hawaii och bara lever livet, har det skönt, solar och allt man kan göra där.
Så jäkla juvligt.

Inte nog med det den 27 till 31 januari så åker vi till London. Livet är jäkligt nice nu.


En bild som min bror tagit, jag och min mor. Sensommar!


Kommentarer
Postat av: sandra

Åh, fyfan vad underbart!! Lyxigt! Men era jävlar att ni åker över när jag fyller år, jag som velat festa sönder med er då :D

2010-12-16 @ 18:13:21
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Michaela

GOD DAMN, Hawaii så länge, åh vad underbart.

2010-12-16 @ 21:50:55
URL: http://hangoverdoll.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0