Gårdagens fest 27/2-10

Innan jag drog till Natalie gick jag till min far och käka sushi. Och det var faktiskt gott, förutom att det var så jäkla starkt. Men annars skulle jag kunna tänka mig att käka det flera gånger.
Det var två olika "rullar" en med lax, crabbfisch och gurka, den andra var det räckor, avocado och gurka. Självklat ris och sjöbladrunt och lite för mycket wasabi.

Kom till Natalie, lite halv dempad stämning. Men sen kom det igång. Musik, dricka, skratt och dans.
En hel härlig förfest. Startades tidigt, men det var bara bra. Man hinner göra det man ska utan att bara ska slänga i sig all dricka, knappt njuta av kvällen.
Skit bra förfest. Utgången blev på Harrys. Helt ok kväll. Blev inte så mycket dans. Vi gick mest runt och kika.
Blev en kort runda på O´lerys också. Men satt vid ett bord och vänta, fick lite sällskap på slutet. Avslut på Kebabhuset med Natalie. Men en suverän kväll. Tack alla.









Kommentarer
Postat av: åza

sv; mjo allvarligt är det ju.. men det är ju som vanligt om man säger så

2010-02-28 @ 20:56:25
URL: http://awzas.blogg.se/
Postat av: natalie

åååh, dom här bilderna vill jag ha :D

2010-03-01 @ 16:03:40
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0