Party to night

Ikväll är det fest som står på menyn. Inte för att jag är sugen, eller humöret för att festa.
Jag har ont i huvudet, som jag har haft i en vecka i sträck. Igår kväll var det hemskt.
Inte somna man fast man hade sovit dåligt natten innan. Blev iaf lagom sömn inatt när jag väl somnade.

Ska snart duscha, fixa mig och till det svåra välja kläder. Har två alternativ just nu. Men hur dem sitter det är frågan.

Innan jag ska till Natalie där själva förfesten ska vara ska jag till pappa och käka hemmagjord sushi. Inte för att jag har käkat köpt heller. Men det ska bli spännande. Om det smakar som baken är det ju bara gå ner till pizzerian. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0