Banankaka- på en fredag

En skön dag. Gick upp 7 och drog sedan till kursen. Svara på en C och D fråga och det tog ju sina lilla tid. Fan jag kan ju inget om index, men nu kan jag.
Vid halv tolv kom jag hem till min far där det blev chill i tio min.
Jag har varit så jäkla sugen på banankaka i typ 1 vecka och nu så bestämde jag mig att göra en hos min far. Så han och jag hjälptes åt medans Michael satt och fes eller något.
Medans den var i ugnen gick jag och pappa till Lidl och köpte bla. glass till kakan.
Käka lite mat innan det var dax att hugga in i kakan. God var ju den så klart.
Gick sedan ner till stan med Michael, träffa mina kusiner och även Natalie.
Jag och Natalie shoppa på systemet och sedan så sa vi hej då. Jag och Michael gick vidare till HK där det blev mer shopping men då av mat. Jag hämtade även ut ett paket med nicea kläder. Vill nästan ha den outfiten på en gång. Vill ha vår nu.

Vi gick hem till mamma, chilla och nu sittet jag här. Är väldigt trött nu och vill sova, men måste vara vaken några timmar till så jag inte vaknar tidigt i morgon och blir trött vid 5.
Vill vara så utvillad jag kan, för i morgon smäller det. Ihhh. Shit är så jäkla pepp.
HOFFMAESTRO LIVE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0