Bio

Nu är man halvägs igenom detta vecka. Det säger jag med ett leende på läpparna. Det betyder att det bara är tre dagar kvar till Uppsala = Hoffmaestro.

Kursen går bra. Går nu bara från 9 till 12, man får ju sitta kvar om man vill. Som jag gjorde idag. Men framåt går det nu iaf. Svårt att hitta praktikplats. Men kan ha två ställen på G, så jag hoppas mest på det enna. Ska mejla henne i morgon.
Efter kursen idag så gick jag även på stan med Natalie, vi hade lunchat tidigare på dagen men skildes efter det. Hon skulle jobba och jag skulle upp till kursen ingen och skriva CV.
Blev lite shopping, som jag då visar i nästa inlägg.
En trevlig dag, men är så grymt trött just nu. Väntar på att Natalie ska logga in så vi kan boka tåg biljeter tills lördag. Sedan ska jag sova så skönt.

Igår var jag och Lotta på Avatar, som jag då inte tyckte var så speciell som alla tycker. Den var ok, inget mer än så, ingen märkvärdig film. Somna fram på natten så blev bara 4 timmars sömn. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: åza

eftersom du tyckte 2012 var "sådär" och jag tyckte den var skit bra, så kommer jag väl antaglien tycka avatar också är bra om mina kunskaper stämmer! :P

2010-01-20 @ 20:51:10
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0