Känner mig sjuk

Inte nog med att man är helt slut på dagarna så har jag blivit lite sjuk.
Det kliar i halsen, börjar även göra små ont när jag sväljer. Till och med munsår har man fått påköpet. Bara det inte blir värre.

Idag måste jag plugga göra lite uppgifter. Får se hur det går.
Måste man så måste man, då får man väl lova att göra det. Har i morgon på mig också. Eller igentligen tills på måndag klockan 12. Men på måndag är det nya uppg. som gäller.

Ikväll så blir det Robinson-final. Lotta och jag snacka om att se det tillsamans. Kan vara mysigt. Just nu känner jag inte för något. Kan bli bättre mot kvällen. Tjing pling

Kan inte allt bara vara en dröm? Det känns ju som det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0