Nyår 2010

Dagen börja hos min pappa där vi käkade. Blev klyftpotatis, struts och oxfile med rödvinsås och god greksallad. Efterrätt blev olika sorbeetglassar. Allt var lika gott som vanligt. Struts är väl inte något jag kommer äta eller köpa igen. Men det var helt ok.

Vid 18.06 var jag och Åza påväg till Strängnäs för att fira det nyaåret.
När vi kom var det redan folk där. Man knäppte en cider och festen var igång. Bra folk, bra musik och bra stämning. Allt fler kom och vi kom väl upp i 40 pers.
Vid tolvslaget gick vi ner till vattnet nära där Anna bode. Blev raketer, skålningar och bra stämmningen. Sedan så drog vi in igen och festen fortsatte fram till 05.00 för mig och Åza. Några andra sluta lite senare.
En skit kul kväll.

Dagen efter blev vi hämtade av Adam, Emmas kille. Vi alla 6drog och käka pizza och hade det jäkligt roligt.
När det roliga var slut så fortsatte Emma, Matilda, Anna, Åza och jag hem till Anna igen. Det var dax för städning.
Det blev en hel del burkar och flaskor. Men snyggt blev det till slut.

Har tagit några bilder från Linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0