Räkor och öl

Det har varit värsta mysdagen idag.
Gick till ner stan för att träffa Lotta och Linda.
Har inte träffat Lotta nu på två veckor. Har ju saknat den tjejen. Men snart är det jag som lämnar sverige i två veckor.
Gick runt lite på stan, käka på Waynes. Mysig och trevlig rutt på stan. Vi alla shoppa lite. Köpte ett linne och ett par örhängen.
Handla på systemet och HK, tills kvällen. På vägen hem så såg vi en ankmamma med massa ungar, jätte söta.

Gick hem och vänta på Linda. Jag och Lotta fixa lite tills Linda kom.
Sen blev det kex med ost, rökor, vindruvor, högmusik och massa skratt.
Vi körde även sanning och konsikvens och tänka sig så fick man reda på saker och dem fick reda på saker om mig.

Senare när Lotta gick kom Natalie. Tjejerna gick nyss och jag sitter här med lite öl kvar och ska väl snart kika på film. En klockren kväll och dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0