Strängnäs 2-3 juli 2010

Jag och Åza tåg tåget mot Strängnäs för att festaloss.
Innan det möttes vi på stan för att köpa något till Åza att ha på sig och present till Anna.
Snabbt gick det, så vi gick till systemet köpte det vi skulle dricka, roligt för mig att dricka "diet" öl. Men den var helt ok.
Vi satte oss sedan på strömsholmen och käka. Jätte trevligt.
Vid 20.00 tog vi tåget. Träffa tjejerna och så var det även annant folk, drack, körde lite lekar och hade det trevligt. (har tyvärr inga bilder från förfesten)
Vid 00.00 drog vi ut, och gud vad vi dansa. Jag, Åza och Anna körde gärnet i nästan 1.5 timme. Länge sen man dansa, älskar man att dansa så var det ju bara att dansaloss.
Påvägen hem så stana vi och köpte mat. Tog en kebabtallrik, utan kebab och strips, det var lite svårt för dem att första vad jag ville ha. Men rätt blev det.
Vi tog även ett nattbad, och det var inte så kallt. Skönt när man väl kom i.
En underbar fredagskväll/natt.

Lördagen var tanken att vi skulle åka hem runt 11 tiden, men så blev det icke. Några planer för Åza blev inställda.
Så vi chilla, drog ner till Pizzerian, vi fick sällskap av Milla. Vi drog sedan vidare till en kiosk för att köpa glass. Sedan åkte vi till Stranden och sola, bada och bara hade det så jäkla underbart. Där även deras vän joina oss.
En helt suverändag.
Vi var nog där ca. 4-5 timmar ungefär. Så man har fått lite färg. Men lär synas mera i morgon eller ikväll.
Kom hem för ca. 1 timme sedan, ska snart käka soppa och bara njuta av kvällen och denna helg.

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej :) Jag är med i en fototävling jag sjukt gärna skulle vilja vinna. Kan vinna en systemkamera och min egen kamera suger.

Så skulle du kunna slösa 5 sekunder på att lägga en liten röst på mig ? :D Man kan rösta 1 gång om dagen :D så förlåt om jag frågat förut hihi men vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-03 @ 21:21:14
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: åza

haha håller för ansiktet på var enda bild i början :S haha skit depp eller nått :P



Tack för de dagarna, det måste vi göra om! =)

2010-07-05 @ 11:19:08
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0