Helgen i ord

Fredag:
I fredags jobbade jag mellan 17 till 21. Skulle ha jobbat till 22. Men jag behöves inte så fick gå. Men det var kul att jobba ändå.
När jag sluta gick jag till Hå´pes för att träffa tjejerna, dom hade precis käkat klart när jag kom så jag tog en öl med dem och beställde efterrätt.
Vi satt där hela kvällen, fler folk kom och slötsig till oss. En sån klockren kväll.
Jag skratta nog mig igenomhela kvällen.

Det värsta var att jag hade blivit sjuk dagen innan så det var jobbigt sen när man kom hem.

Lördag:
Lördagen för min del var inte ritkigt planerad, visste inte om jag fick ledigt eller inte. Hade frågat min chef dagen innan om det gick bra. Fick svar dagen efter. Men ledigt fick jag, så jag fick skjuts bort till några vid Rekare skolan.
Där mötte alla mig utanför, vi chilla lite och sedan gick vi in. Lyssna på musik, shotta lite, drack och hade det trevligt.
Vid 21 tiden så gick vi ner till Raw där tung gung hade fixat en massa.
Det var sköna band. Men gick hem vid 00.00, så missade Kapten röd. Är jätte sur på mig själv idag. Men mådde så jäkla dåligt igår så det gick inte att vara kva.

Söndag:
Idag har jag chillat, blivigt sjukare. Har även städat lite.
Det ligger ju kläder precis över allt.

Lotta kom runt halv 6 tiden. Vi åkte och köpte gott till kvällen och även pizza stanna vi och köpte hem.
Vi har umgåts och haft det trevligt, kollar på film och bara varit.
Kommer att sakna den tjejen, det är ju min bästa, bästaste kompis som kommer vara borta länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0