Lite mörkare

Det gick bara bra hos min moster, som jag hade tänkt mig.
Vi körde i en mörkare toning och så snaggade vi lite kortare denna gång. Är faktiskt väldigt nöjd.
Alltid lika kul att träffa min moster, ska nog träffa henne på lördag också.

Efter det tog jag en tripp till H&M för att köpa en kjol, men blev lite mera också. Blir lätt så.
Gick till min pappa men påvägen till honom stanna jag på Ica för att hämta ut ett paket från H&M.

Hos pappa käka jag rabarber och jordgubbskräm och hjälpte min bror att städa.
Kul kul att vara där en stund. Det värsta var att jag glömde hårdisken med OZ-serien och musik. Men får väl gå ditt i morgon eller något. En bra dag har det varit idag.
Mår väl bättre idag, men inte helt ok. Ska snart dricka lite grekTeh. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0