Skön skön dag

Ännu en skön dag har lidit åt sitt slut.
Fick skjuts ner till stan av Linda, vi chilla runt, gjorde lite ärenden och tog ett litet stopp på Waynes.
Åkte hem till mig för att hämta min kamera, lite strul på vägen, men det tar jag inte.. Inge roligt.. eller jo lite.

Vi åkte ner igen, chilla runt lite mera, jag köpte en kjol och Linda lite student saker som behövsdes.
Min pappa hade ringt underdagen och sa det att han, min bror jag skulle käka på det nya stället Bicoti, igentligen skulle jag, Linda och Lotta käka på Mingan, men Lotta jobbade längre än vad som gon trodde. Men vi får ta det en annan dag.
Vi tog varsin Pizza och det var väldigt gott. Kommer absolut käka där flera gånger.

När jag kom hem diska jag, tvätta upp lite kläder som jag inte kunde tvätta i maskinen igår och till slut så har jag strukit kläder. Nu ska jag chilla framför tv med en kopp te.

Var riktigt dålig i morse, men kände det att jag var tvugnen att gå ner till stan och det var ingen bra ide för nu känner jag mig inte alls bra. Tjing pling


(bild från mitt fönster vid 22.30)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0