en riktigt lång dag

Idag har jag gjort en hel del..

Började med att jag blev väckt efter 2.5 tim sömn. Det var fastighetsägaren. Hon ringde och sa det att jag ska ringa ett nummer så ska jag gå och skriva på mitt kontrakt för lägenheten i morgon. Tror fortfarande inte att det är riktigt sant.
Jag kunde inte somna om efter det. Så chillade och vid 12 träffa jag Natalie vi tog en promenad till HK, sedan till ICA, mattaffär. Köpte världen snyggaste dörrmatta, visar sen när jag har flyttat. Sedan blev det secondhandbutik och sedan sa vi hej då.
Kom hem men gick lika snabbt, jag och mamma skulle på möte borta på syd. "Familje" samtal. Fick reda på det ena och det andra idag.
Kom hem vid halv fem, men gick igen ungefär lika snabbt ner till stan med Natalie för att träffa Linda, hon fyller hela 21 år idag. Grattis igen på henne. Vi gick en tur på stan och avsluta på Spicy hot. Gott var ju det och trevligt sällskap.

Nu ska jag sova, eller väldigt snart.

Just det Linda har klippt av sig sitt fina långa hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0