Fest på söder 100327

Kvällen började med att jag träffade Pontus, Åza och Niklas. Vi skulle bowla.
Det var riktigt kul, kanske just för att jag vann både serierna och det totala. Inte för att jag fick mycket. 209 eller något på två serier.
Fast det var roligt vilket som. Trevligt sällskap är alltid det bästa.

Efter bowlingen gick jag och Åza till en fest som skulle vara på Söder.
Där var "tjej gänget". Det var en så jäkla roligfest.
Rockringstävling, salt i bålen, Stockholmboggielyftet, sen "efterfest". En så jäkla bra fest. Vet inte vad man kan säga om den. Men kika på bilderna. (Har fler på facebook).


Kommentarer
Postat av: åza

haha ja din jävel du bara vinner, nästa gång slår jag dig, jag lovar :O haha



Ja tack själv, det var jätte skojj! Ja denna gång får det inte gå så lång tid tills vi ses igen :P

2010-03-28 @ 22:24:03
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0