Kusin 32 år

Blev födelsedagsfirande hos kusin idag.
Börja med att jag gick ner till stan köpet blommor och toffifees till min kusin. Hade ingen aning vad jag skulle köpa.
Gick sedan till min mostersjobb. Vi gjorde sällskap hem till henne gick ut med Junior. Storkille/hund det där. Vi mötte upp min morbror så vi tre gick tillsammans hem till min kusin där min bror redan var.
Det blev fika, musik, skratt och prat. Alltid lika trevligt. Efter en stund kom min andra kusin.
En härlig och rolig kväll. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Hej, jajamän jag har varit i London 2 gånger och gillar den staden. Jag tycke rman ska göra turistiga saker så man lär känna London lite =)



www.alexandrastyle.se

2010-03-18 @ 08:13:28
URL: http://www.alexandrastyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0