Underbar dag

En lång men underbar dag. 
Var uppe med tuppen. Träffa Natalie halv 9, vi gick  tillsammans till Bäck och Forss för att skriva på mitt lägenhetskontrakt. Så 1 april är lägenheten min. 2 april så flyttar jag.
Sedan blev det en massa ärenden på stan. Liten snabb frukost på Mc Donalds. En trevlig dag med Natalie. Tack för att du följde med idag.
Efter att vi sa hej då gick jag och fixa bil, en bil som jag ska ha när jag flyttar.
Gick hem chilla i någon timma och sedan så följde jag med Lotta och hennes mamma till Västerås.
Vi åkte till Chilli butiken, och lite annat. Vi käka på Max och åkte sedan vidare till Tubomöbler. Vi stanna även på färghuset, ica affärer.
En underbar dag i Västerås med Lotta och hennes mamma.
Jag följde med Lotta hem, kika på tv, prata lite skit om allt. En super skön kväll.

Nu måste jag sova, efter 2 timmars sömna hoppas jag att kunna somna väldigt snart. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: natalie

ååååh, jag ville ju också följa med till chili!! :( tack för dagen själv gullunge :)

2010-03-09 @ 07:59:45
URL: http://storiesofastranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0