Lång dag

Denna dag har varit jättelång.
Den började vid tolv. Då gick jag och Natalie bort till ÖB, handla. Gick hem, sedan till HK och sedan Lidl.
Vi handla en massa till vårat födelsedagskalas på lördag.
Kom hem men gick lika snabb till stan för att mötta min bror, han köpte present till mig. Ska ha kalas i morgon för min familj och släkt. Fyller ju faktiskt 21 år i morgon.
Kom hem, käka lite mat och sedan gick jag iväg till mamma för att baka. Det blev tårtbotten, snoddas och negerbollar. Så det blir lite fika.
Mötte Patrycja påvägen hem, hon följde med hem till mig. Vi satt och prata och nu sitter jag är ensam och kollar på lite som jag har missat att se ikväll på tv.

Ska snart vispa grädde och göra marsansås till tårtan i morgon. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0