Saknad

Ibland gör det bara så ont!
Ibland undrar man hur detta liv kommer att sluta!

Kommentarer
Postat av: Vaia Alsterberg

Älskling det gör ont och kommer att göra ont länge men det är sorgen.Den som gör oss så utmattade.Vi älskade och älskar Philip och Alexander just därför gör det så fruktansvärt ont,det är naturligt men ingen man ville gå igenom.Vi har varandra,du,jag och Michael och sörja ska vi göra och vi gör det på olika sätt.Det är viktigt att prata om dina bröder men det gör så ont så ont men vi kan inte få tillbaka dem hur mycket vi än vill.Vi har dem i våra hjärtan och de finns runt omkring oss hela tiden ska du se och känna.

Jag älskar dig och det vet du ,vi ska hjälpas åt med sorgen.Filákia från din Mammá <3<3<3<3<3<3

2010-05-02 @ 17:14:38
Postat av: Vaia Alsterberg

Jag glömde kommentera hur livet kommer att sluta Sofoula.Vi hoppas lyckligt naturligtvis,att du för göra vad du vill och vara lycklig och frisk och att vi får vara tillsammans när vi kan och vill.Helt enkelt inte krångla till livet.Leva mera för dagen och göra bra och trevliga saker,inte så mycket måsten,borde mm.Mera avslappnat tror jag vore bäst att ha det.Kramar om dig min fina dotter,mammá finns alltid för dig<3<3

2010-05-02 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0