Underbar dag

Denna dag har varit så underbar. Såna här dagar borde det finnas mera av.

Det började med att Natalie kom upp och käka frukost på min balkong. Vi satt ute i solen kansek 2 timmar. Så nu är man snygg i ansikte och på armar. Men det gör inget.
Sedan kom min pappa och hanns sambo lämnade två stolar till balkongen och lite annat.
Sedan kom min moster och hennes kille (eller vad man ska säga) och lämna ben till mitt nya köksbord.
Sedan kom Lotta och var här en stund.
Sedan så åkte vi tre till Ica maxi för att träffa Linda, vi skulle köpa mat till kvällen.
Vi åkte ut till Linda ute på landet. Myste, prata, käka och hade det så jäkla underbart. Där skulle man kunna leva på sommaren. Tack tjejer för en helt underbar kväll.

Lite mobilbilder:


Kommentarer
Postat av: natalia

sv: den är köpt på h&m :) tack så mkt

2010-05-03 @ 16:13:47
URL: http://nataliac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0