Vilken underbar jobbkväll

Har precis kommit hem från jobbet.
Gud jag älskar verkligen mitt jobb. Att jag inte har börjat tidigare efter min paus.

Människorna jag jobbar med är helt underbara, roliga, snälla, allt.

Alla hälsa mig välkommen tillbaka. Dem tyckte jag såg bra ut, var snygg i håret, kul att ha mig tillbaka, Allt. Man får sån enegri av dom.

Satt kvar med några stycken efter stängning.
Vi drack bannanöl, skratta och hade det jätte trevligt.
Vill jobba igen. Det vill jag verkligen.!

Fick till och med driks av en jag servera. Han hade gett det till en annan och han av det till mig.
Han sa att jag fick driksen för att jag var så söt.
Hur glad blir man inte av det.? Perfektkväll!

Inte nog med att kvällen var suverän så var det en snubbe som brukar vara på Nybron och spela Saxofon däe ikväll.
Ska leta fram bild på honom. Har har dreads och är klädd i kostym!!


Gamma bild på honom. Sist jag såg honom på Nybron när jag jobbad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0