Helgen fram tills idag

Har inte skrivit så mycket om helgen.
Fredag: Var på stan med Natalie, vi gick runt lite och hade det trevligt.
Kom hem men gick efter en stund, jag och min mor gick och handla, snälla hon köpte allt till mig.
Hela kvällen låg jag och tjocka till mig i soffan ännu mera, god mat, chips, dricka och annat onyttigt. Men varför inte?

Lördagen: Förfesta hemma hos mig med Lotta, lyssna på musik, frågesport, dans, dricka och skratt. Vi fick skjuts bort till Michael som hade sin födelsedagsfest. Blev mat, efterätt, dricka, en härlig med ovanlig fest. Men trevligt och roligt var det.
Gick ner till Nybron där Patrycja hade sin 21 års fest. Fick varsin drink. Blev lite mera dricka, dans och en massa skratt skit roligt var det faktiskt. Har aldrig sätt en gravid kille, men tror jag gjorde det i lördags.

Söndag: Firade Michael hos pappa, blev mat med kusinerna, farmor, morbror och dem som bor där så klart.
Tjock i magen ännu en dag, men det är ju inte kalas varje dag. På kvällen låg jag bara i soffan.

Idag så har vi firat Michael hos mamma. Jag och Michael träffades på stan, jag köpte sushi, michael spicy och mamma ville ha pizza. Vi gick hem till mamma. Prata, käka, kolla gammla kläder, fick med mig en snygg oversize jacka hem.
Tog även med mig mitt nya våffeljärn, kaffebryggare och anant som jag hade där.

Nu ska jag ta det lugnt. Hoppas jag får alla smycken i morgon, för har fått lödgrejerna av min pappa idag.
Bloggen är klar, nu ska bara jag lägga in bilder och lite sånt. TUSEN TACK MICHAELA!!!


Kommentarer
Postat av: sandra

snyyyyggis

2010-11-01 @ 20:24:26
URL: http://ksandra.blogg.se/
Postat av: Michaela

Så lite så, inga problem alls, du vet att du kan säga till om det är något du vill ändra på! :)

2010-11-01 @ 20:36:21
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha ja, jag känner själv att jag skulle vilja lägga till fler bilder när du kommit igång med bloggen ordentligt! :)

2010-11-01 @ 22:02:25
URL: http://hangoverdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0