Hemmagjord sushi

Kom precis hem från jobbet. Jobbade i 2.5 timma, sen behövdes inte jag mera.
Skönt som attan, men det var en väldigt kul jobb kväll. Jobbade i garderoben, där även min kusins tjej nu även jobbar. Vi båda är blyga, men hon är snäll och trevlig.

Annars idag har jag gjort massa smycken. Drog till stan för att köpa lite mera tillbehör, men det viktigaste var slut. Lite panik. Men får hoppas att dem får hem det väldigt snart.

Har gjort hemmagjord sushi. Gjorde fyra rullar. Ganska smala, men sitter och äter den sista nu.
Fy vad gott, om jag får säga det själv. Hade bara, gurka, avocado och crabstick. Skit gott.

Nu ska jag kika på allt jag har missat ikväll. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0