Andra körlektionen

Idag hade jag min andra körlektion och jag vet ju inte hur duktig eller hur andra kör efter andra gången man suttit i en bil.
Men jag körde som tur var i mina kvarter, där jag brukar gå och har cyklat mycket. Både nu och som barn. Så det var väldigt skönt.

Men jag åkte i hela 50 idag. Det var ju lite läskigt det var det.
Men jag är så glad att även läraren har pedaler på sin sida. För skiter det sig i min hjärna ja då kan han ta över och jag bara styra.
Växla upp till trean idag, inte för att det var det svåra. Det svåra var ju att det gick fortare och att det var mera trafik.

Fick mitt första motorstop. Körde i två rondeler, inte mitt i stan men vid stan och så parkerade jag bilen. Jag är nöjd. Men körkoret är ju inte mitt ännu.

Imorgon är det bla. start i backe så får väl se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0