En dåligdag

Jävla skitdag. Inte nog med att det har regnat sen typ 8 i morse så mår man som en påseskit.
Men vad kan man göra åt det.? Gå och handla något gott? Nej, man vill ju inte gå ut preics. Har redan varit ute två gånger idag.

Halkbanan gick bra, rätt kul. Men läskigt om det skulle hända på riktigt någon gång. Som det förmodligen kommer att göra.

Kom hem chilla, käka och bara va. Somna i 15 minuter.
Halv 3 gick jag till bilskolan, körde en enkel lektion. Det gick väldigt bra. En roligt lektion. Lite blandat.

Nu är jag hemma. Vill fortfarande baka min banankaka. Men har inte orkat gått och handla det jag inte hade.

Får se om jag orkar gå till teorin i kväll. Annars får jag läsa lite hemma.


Min fina duk som jag gjorde igår.


Kommentarer
Postat av: natz

duken blev fan perfekt!

2010-10-19 @ 17:32:53
Postat av: Lotta

Skita skoj. lägtar jätte mycket.

2010-10-19 @ 19:59:16
URL: http://makeupmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0