Första körlektionen

Hade min första körlektion idag. Vad ska man säga.? Det gick framåt.
Själv tyckte jag väl att det gick bra, för att ha kört för första gången.
Blev mest att växla mellan 1-2:an, krypkörning.

Det är skönt att ha dubbelektioner. Istället för att bara köra 40 min en gång per dag så kör jag två efter varandra så att säga.

I morgon ska vi träna mera på detta och även växla upp på trean, så då blir det högre hastighet. Nervös känslan försvan ganska snabbt när jag satte mig bakom ratten, men så fort en bil eller något annat kom på vägen, då jäklar.

Har även teori lektion en gång i veckan med lärare. Idag var det Halka och mörkerkörning.

En bra dag. I morgon blir det typ samma, men ska ha teori själv framför en datorn. Klapp på axeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0