Härlig, men lång dag

Det var en riktigt rolig körlektion idag. Körde på motortrafikled, motorväg så det innebar ju att jag körde i hela 120 km/h. Fy vad det var läskigt, men samtidigt riktigt roligt.
Klara även av A-B teorin, skönt att dem i skolan har att man ska klara 63 av 70 och det riktiga har 52 rätt av 70. Så nu är det C och F faserna kvar.
Kom hem, städa klart köket, satte upp gardiner och ställde om lite.

Drog ner till stan, träffa Åza. Vi käkade, gick runt lite på stan. Jag handla lite smyckesdelar. Alltid lika kul och trevligt att ses, spelar ingen roll hur lång tid det tar innan vi ses, alltid lika kul har vi. eller...?

Gick till Lidl där min mamma var, hon shoppa en del grejer till mig. Fick inte med mig allt hem, men får gå till henne i morgon och hämta alla frysgrejer, lär bli en tripp till ÖoB i morgon också.

Nu ska jag chilla ner och bara inte göra något. I morgon ska jag upp senast halv 8. Har riskettan i morgon tidigt, tidigt. Tjing pling


Kommentarer
Postat av: Propa4

Very well done. I enjoyed the site.

2011-05-27 @ 12:30:20
URL: http://propa4.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0