Lilla uppkörningen

Idag kom jag knappt upp ur sängen, somna 6 i morse och skulle upp vid 9. Det var tungt, men upp kom jag och så gick jag och gjorde lilla uppkörningen.
Och tänka sig, den klarade jag. Om det hade varit en riktigt så hade jag fått körkort.
Men ska köra upp i början av dec. skriva teorin i slutet av nov. Så nu blir det att plugga på och köra lite strölektioner för att underhålla detta.
Började för 21 dagar sen och kunde fått ett körkort idag om jag hade gjort en riktigt uppkörning, känns bra.

När jag kom hem så somnade jag nästan på en gång i soffan. Sov i 5 timmar.

Vid 19 tiden drog jag på personalmöte, där blev det lite info, fika och prat. Tog ungefär 1 timme väldigt skönt.
Den 14 nov, ska vi ha personalfest. Ska bli så himmla kul. Vi ska förfesta på Royal oak, åka buss tillsammans till lind- eller linköping. Tar iaf typ två timmar, där ska vi festa och sedan åker vi hem på natten. Ska bli himmla kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0