Mingan

Blev att fira Lotta som idag kan kalla sig själv Make up artist på riktigt. Hon fick ett diplom från skolan och jag som hennes vän är så stolt så.
Vi käkade på Mingan tillsammans med hennes mamma som är så gullig och snäll och bjöd oss.

En snabb tur till Make up store för att köpa ny foundation.

Har gjort lite mera smycken, fick hem lite nytt idag. Men en av grejerna var trasig så hoppas jag får en ny, eller så får jag väl beställa en ny.
Ska vissa upp det andra när jag gjort lite flera. Gjorde två nya idag.

Annars ikväll ska jag kika på idol tills jag börjar jobba vid 22 tiden. Står i garderoben ikväll. Väldigt skönt. Imorgon är jag doc plock. Lite mindre roligt. Men får se hur det blir. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0