Närmar sig

Nu har jag kört 12 lektioner om jag har räknat rätt. Började förra tisdagen.
Igår körde jag i hela 80km/h. Uhh, tänker du, men rädd var jag.
Men det gick bra.

Idag så var det mycket körande i stan, alla jäkla rondeller precis överallt.
Blinka, stanna, vrida, stanna, växla, blinka, har jag sagt stanna?

Människor, vad säger man om människor, ingen hänsyn, respekt eller omtänksamhet.
Inge kul att vara ny i trafiken eller vara en förare alls. Det är inte många som kollar när dem går över övergångställen, blinkar, dem kör om. Men men, detta får man lära sig.

Fick mycket beröm idag. Kul att få det.
I morgon är det två lektioner till. Har lite planer även för resten av dagen.

Nu är äntligen mitt kök klart, ny målat tak, lister, väggar där inte tapeter sitter och det bästa av allt nya tapeter som jag valt ut, vet inte ännu om jag är nöjd. Men de golvet jag har förstör ju verkligen allt.
Ska kolla upp om man kan köpa något billigt golv, lägga ut det och ta med sig sen när man flyttar.

En härlig dag, nu blir det datorn ett tag och sedan bara tv. Tjing pling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0