Kvällen

Denna kväll har varit härlig. Humor, musik och vad det nu heter. poesirapp, kommer inte på det rätta ordet.
Sture, Kung Henry och trevligt sällskap. En härlig kväll.
Kom ditt med Lotta, vi fika, lyssna på lite musik och hade det trevligt. Senare på även Natalie och gjorde sällskap. Tur var ju det, Lotta somna under Stures uppträdande.
Vet inte hur man laddar upp videos, men ska försöka fixa så dem hamnar på you tube så kan jag där ifrån lägga upp dem här. Men bilder bjuder jag på istället.


(Jag)

(Kung Henry)

(Sture)

(Mitt trevliga sällskap)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad elaaaak du är:( men jag erkänner själv att jag är Europas tråkigaste sällskap på kvällarna;) tack för en ljuvlig kväll bästis.

2010-09-11 @ 08:55:45
URL: http://makeupmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0