Mamma borta i två veckor

Vad har då hänt som en dag som idag?

Ja, inte så super mycket. Tog en cykel tur ner till stan för att lämna lite papper och handla lite.
Skulle igentligen åka bort till andra HK, men det regnade och jag ville inte bli jätte blött.
Så stannade på Poaskörskola där jag ska ta mitt körkort. Fick mitt shema för teorin och körningen. Väldigt roligt.
Även det jag ska betala in. Cykla hem och nästan i 1 timme eller kansek 30 min då. Så förberede jag maten, gjorde degen, skala och rev morötter, skar skinka och tog fram broccoli och ost.
Efter allt det så var man ju tvungen att diska. Gick ganska snabbt doc.
Drog till min mamma runt halv 6, i natt åker hon och hennes särbo till grekland i 2 veckor, inte alls avsis. Eller.. Ska förmodligen åka senare ihöst så.
Var där en stund, chilla, drack gott och käka godis.

Nu på kvällen har jag ätit min goda paj, kollat på tv och suttit vid datorn ett tag.

Just nu ska jag göra varm kako, kika på film och bara chilla. Blir lite sen natt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0