Min bästavän


Detta är min bästavän Lotta.
Att jag har fått en sån underbar vän i mitt liv är helt underbart.
Mitt liv är svårt, men med Lotta vid min sida är det mycket lättare.
Jag är så glad, tacksam helt underbart tacksam... kan inte finna rätt ord.
Att jag Sofia har fått en sådan vän. Jag hittar faktiskt inga ord för den vänskap jag har fått med henne.
Vi är så lika, men ändå så olika, kan vara därför vi trivs så bra.

Jag ser oss faktiskt sitta ute på en parkbänk om 60 år. Sitter och gnäller om dagens ungdomar. Vi har våra dagar då vi festar till det lite extra med dipp och chips, nej inte chips med dipp.

Tack bästaste, käraste och underbaraste vän. Utan dig då vore inte livet lika lätt.
Tack för att du funnits/finns vid min sida i bra och dåliga stunder.

Vill även nu när jag skrivit lite om henne att ni går in på henne blogg.
Hon går just nu en make up utbildning i stockholm, gå in och kicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0