En bra dag

Även fast jag mådde skit idag, så gick jag och låna pappa bil. Åkte bort till Lotta där hon och Gabriel var.
Blev sol på ballen, kebabsallad, kall cola och trevligt sällskap.

Sedan åkte vi och köpte glass, åkte ut till Lottas mamma i Hammarby, tyvärr var hon inte hemme så vi satt ute och käka våran glass.

Sedan åkte vi ut till Borsökna och hälsa på Bolin, blev chill i solen ett tag,

Sedan åkte vi till Tunavallen och kolla på fotboll, blev riktigt kallt när solen försvann så nästan i slutet av sista halvlek åkte vi till Västerleden.

Så jag, Lotta, Linda och Malin åkte till Chop chop det nya asiatiska stället. Smaka skit. Käka inte där.

Sedan åkte vi alla hem till sig och nu sitter jag här.

Så ännu en trevlig dag. Kan man tacka mina vänner ännu en gång.

Har även fixat biljeter till Hoffmaestro nu på Fredag. Tredje gången.


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej, vilken fin blogg du har. Allt bra med dig? :)

2011-04-19 @ 22:31:40
URL: http://utankorsband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0